Wednesday, November 19, 2014

100 HARI

Alhamdulillah 
Sudah 100 hari Annur dipinjamkan pada kami
Walopun Annur adalah baby accident mama & abah
Tapi kami terima kehadiran Annur dengan gembira

Budak ni dah makin bambam
Dah pandai senyum2 bila orang panggil nama dia
Siap boleh mengekek ketawa kalau kena geletek


Sekejap je dah 100 hari kan
Abah pun dah nak habis pantang
Ayoyoyo!!!!
First time abah pantang sampai 100 hari tau
SYABAS abah!

** Mama kena ambik supplement lebih!

7 comments:

Miz Eija said...

comelnya annur... bambam sgt! alhamdulillah rezeki

rasp said...

gewam tengok pipi bambamnya...
ehem ehem...syabas abah berpantang 100 hari hehehehhe

eima said...

Huhu ....bersiap sedia mama..hihi


Comey betui baby...

Lynn Hamzah said...

anak syurga...sekejap jer dah 100 hari...

idzwa kamaruddin said...

amboiiii tembom ehhh... :)

Ann Ishak said...

inshaAllah mama, next year ada lagi tu :)

Nafira usof said...

dah 100 hari dah?? cepatnye masa berlalu yer.
makin bambam dia.

abah Jasmin pon kena pantang 100 hari yer?? hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...