Thursday, November 6, 2014

FEELING CANADA

Tetiba teringat Canada pulak
Cewah... macam la pernah pegi Canada tu
Tengok bendera Canada pernah le...

Ntah la kalau tengok daun ala2 daun maple sure teringat Canada
Maybe sebab kat bendera Canada ada gambo daun tu gamaknya



Ekceli teringat Canada sebab tertengok daun pokok ni ha
Saja terbelek pokok ni masa nak keluar gi keje pagi tadi

Ha ni la pokok Roselle
[Kot2 ada yang tak tahu]

Pokok ni mak aku yang semai masa aku dalam pantang haritu
Elok pulak tumbuh subur dalam pasu tu
Cumanya belum berbunga je lagi..

Dah.. tu je nak citer..
Bai.

3 comments:

Kesuma Angsana said...

sempat juga menanam ni yer ... !bagus2

idzwa kamaruddin said...

cantik!

Miz Eija said...

kalu best kalu dapat pergi canada ye sis... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...