Tuesday, November 11, 2014

BIRTHDAY WISHLIST

Birthday aku belum lagi uols
Tapi dah berangan siap buat wishlist bagai
Kot la boleh hadiah birthday tahun ni kan......

Nak subang emas je
Tak mahal pun kan...hehehehe
[harap2 hasben aku dok baca]

Dah lama tak pakai subang emas
Subang yang dulu sebelah dah terjatuh kat mana tah
Tinggal sebelah je...

Suka subang jenis ring camni
Tak suka subang yang bertindik tu
Sebab telinga aku ni sensitif sikit... nanti naik gatal2 berair tu
Aleeya pun dah kena simptom macam aku
Kulit telinga jenis tak tahan
Kena beli kat dia juga nanti subang camni




14 comments:

lieyalatif said...

ehemmm ehemmm baik punye hint ni beb heheheeh..

in sha Allah ade rezeki tu nanti....

SYANI said...

nak cakap direct orang tak tanya... hint kat sini je lah

uncle gedek said...

benda macam ni berapa bajeh eh? uncle betool2 tak tahu...

idzwa kamaruddin said...

saya punyer tempah huruf s & i murah je..hehe..

Nafira usof said...

saya pon pakai jenis ring.. tapi yang halus lagi.. x de tebal2 kat depan tuh.. x suka subang yg besar.. berat telingan.. hahaha

Lynn Hamzah said...

erm...bagusnya siap boleh request...hihihi...moga tercapai yer hajat syani...

AMIIZAA said...

syani,

request yg sangat menepati hehehehhe

SYANI said...

Lynn,
Harap2 nya tercapai le...
[tapi tak tahu bila]

SYANI said...

Uncle,
Bajet tak mahal pun.. 300 dah boleh dapat dah

SYANI said...

idzwa,
Siap tempah ko?? Saya beli yang ada kat kedai je lah... tak reti nak tempah2

SYANI said...

Nafira,
Saya pun tak berapa suka yang tebal kat depan. Yang sedang2 je dah ok.

SYANI said...

AMIIZA,
Harus bertepatan supaya dapat terus dipakai..hehehehe

eima said...

wahhh ..aku pun emas .. tp aku tak suka yg ring ni sbb mudah tercabut

Eliss Mie said...

lama dah x pakai subang sebab masa en suami x suka.anak2 pun x ditindikkan ...tindik pun dah tertutup sudah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...