Monday, November 17, 2014

GAME PUNYA PASAL

Memang la malang tak berbau
Datang tanpa di duga kan

Pagi semalam elok je Adib caj tab dia 
Siap main game bawah meja lagi ko
Tak sabo nak tunggu bateri tab tu penuh le tu

Pehtu waktu tengahari
Tetiba je aku tengok tab dia dah crack
Udah takleh main...
Walhal baterinya penuh lagi
Erm... nak buat camne.
Takat tu je la hayat tablet tu

Nak repair???? Renti kan le
Tab China murahan tu tak wajar nak repair pun
Baik le beli baru TAPI takde maknanya aku nak belikan tablet baru untuk diaorang

Dah Adib... pi layan ko punya PSP pulak sampai rosak ye...
PS2 pulak dah separuh rosak... [malas nak ganti controller yang rosak tu]




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...