Tuesday, May 7, 2013

SINDROM LUPA

Makin meningkat usia, makin menjadi2 penyakit lupa ni
Tapi bukan kat aku je... kat anak2 pun dah berjangkit
[walhal deme belum tua pun... sindrom "M" agaknya la tu..]

Setiap orang dalam rumah ni semua ada sindrom lupa ni 
Cuma Amira je belum kena lagi..hahahaha

 SINDROM LUPA  - AKU
[Lupa nak tutup suis water heater setiap kali keluar bilik mandi... menonong je keluar tak toleh kiri kanan dah]

SINDROM LUPA- ADIB
[Mesti tak tutup tv lepas main game tapi suis game tu elok je dia tutup.]

SINDROM LUPA - YAYA
[Mesti tak sidai tuala setiap kali lepas mandi.. setiap kali tu juga aku nak kena bebel2 suh sidai.. Bila aku marah jawapannya ---> LUPA!!]

SINDROM LUPA - HASBEN AKU
[Lupa nak tutup suis kipas dapur kalau waktu malam.. Bila aku bangun Subuh, baru perasan suis kipas tak tutup dari malam tadinya..Patut le sejuk]

Korang ada tak sindrom lupa cam kami???

4 comments:

Qhaifa Nur said...

bab tak sidai tuala lepas mandi, anak2 memang lupa Syani...
alasan lupa dah tak revelan lagi kan..kan..

Rasp said...

kat rumah ni memang ada jer yg sindrom lupa...
yg sindrom buat2 lupa pun ada tau hehehehehhehehe....

Nafira usof said...

sama ler.. paling x tahan lupa tutup dapur gas.. huhuhu.. bahaya kan~

Kesuma Angsana said...

biasalah tu !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...