Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 27, 2013

KEMAS STOR

Memandangkan stor luar rumah tak siap lagi
kita citer pasal stor dalam rumah je la
Hujung minggu lepas dah kemas elok2 stor bawah tangga tu
Sebelum ni semua benda dok humban dalam tu
Tapi sebab stor luar dah nak siap, maka barang2 yang tak sepatutnya dah dikeluarkan dari stor bawah tangga tu. Banyaknya barang2 laki aku la... barang motor la, kereta la... memang semak tul
Barang2 laki aku tu dah buh dalam kotak & standby untuk ditransfer ke stor luar nanti

Sebelum
[ini adalah gambar 2-3 tahun sudah tapi basically camni la asal keadaan stor tu]

Selepas
[lebih teratur kan??? ]

7 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

tu diaaaa :)

Me said...

pandainya mengemass

Nafira usof said...

kemasnye stor diaaaa~

UMIE SUE said...

BAGUSSS!!!

Rasp said...

dahhhhh kemas....
memang kita ni wajib ada stor kan....

AdaM Hawa said...

dah cantik!! dan kemas..

♥ ROS ♥ said...

Alamak stor ros xtau nak kata..hahhaa