Wednesday, May 22, 2013

PROJEK MEGA 2013 #1 - STOR RUMAH

Kat status fb hari tu aku ada taruk perkataan POKAI
Maka ada la yang speku macam2 perkara sebab aku cakap nak buat projek mega
Aku ni kalau melibatkan duit ratus2  & riban2 tu kira mega la

Ok la.. untuk menghilangkan debaran2 korang yang menunggu apakah projek mega aku ni
Aku kasi gambar la.. senang citer
Ting!!!!!!!!!!!!!!!!!
Day # 1

Inilah dia... projek mega yang pertama 
[sebab ada lagi yang tak siap... dah siap aku reveal ye.. SABAR!!!!!]

Ini bukan namanya merenovate rumah ye
Hanya menambah stor di tepi rumah sahaja.. [kira renovate ke camtu???]
Memandangkan ruang dapur aku semakin sempit dengan perkakas2
dan basikal2 kami
So hasben aku decide buat stor baru... 
Kecik je la asalkan boleh muat basikal & motor dah le
[porch aku tak muat tau sebab dah ada 2 bijik kereta]

Ada la besor bilik air rumah aku je stor ni
Tapi kecik2 pun besor jugak belanjanya tu
Main riban jugak....

** Tak siap lagi.. esok lusa siap le tu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...