Thursday, May 23, 2013

DAPUR SUDAH REPAIR LOR!!!!

Dah sebulan lebih dapur aku terperam kat bawah table top
Gara2 api merah & jelaga.. tersumbat le tu
Alih2 pakai jugak dapur lama hadiah masa kahwin dulu

Minggu lepas dah hantar pi repair
[baru tahu kat mana kedai yang boleh repair dapur dekat area rumah aku ni]
Sebelum ni tak tahu nak repair kat mana
Nak buang sayang, nak beli baru rasa cam boleh repair

 Sekarang dah boleh pakai balik
Api pun dah cantik...

Dapur lama ni simpan balik le..
Boleh guna time2 emergency camni nanti..

2 comments:

AdaM Hawa said...

cerek tu beli kat ne kak.. teringat kenangan lama.. cerek tu ada bunyi kan??

Nafira usof said...

oohhh.. boleh repair ke dapur cam tuh~
baru tau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...