Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 20, 2013

MISSING HER ALREADY

Baru berapa jam dok kat opis dah teringat anak
Cemana la dia kat rumah babysitter
Walopun sebelum ni pernah tinggal kejap dengan babysitter
Tapi masa tu cuma 5 jam je... ini nak meninggalkan dia selama 12 jam
Lama kan????

Rindu sama ini budak oooo
Jangan la dia meragam kat rumah orang
Bukan senang nak cari babysitter yang ok zaman sekarang ni...
Susah sungguh nak tangkap gambar di tengah senyum..
Ini je la hasilnya guna kamera tak pegun..hehehe

 Rindu kat dak gebu sorang ni...
Tak sabar nak balik...


3 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

manjaaaa :)

Qhaifa Nur said...

bila hantar kat orang memang risau SYANI...
comelnya...

AdaM Hawa said...

dah mula kerja ya.. cepat je dah abis cuti bersalin.. suka tgk dia ketawa tu.. comel!