Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 21, 2013

HADIAH DARI MAK LONG - STROLLER BARU

Rezeki Amira makin bertambah... alhamdulillah!
Hujung minggu lepas, biras aku balik rumah dia kat Bukit Beruntung
Balik dari sana, habis dia angkut segala baju & perkakas anak2 dia yang lama2
Sebabnya rumah dia tu adik dia nak duduk so dia ambik la barang2 dia yang masih ada kat sana
Dalam banyak2 tu, ada la stroller yang baru beli & tak pernah guna lagi
Dia beli kat anak dulu tapi tak berpakai... elok dalam plastik lagi
Anak dia yang tu pun dah 8 tahun umurnya...
So daripada bagi kat orang lain, dia bagi la kat Amira
[elok sangat le tu sebab stroller sekarang ni pun dah tak tip top keadaannya]

 Hadiah dari Mak Long
Terima kasih ye bagi Amira..

 Amira dah rasmi dah.. Sempat gak terlelap dalam tu lepas minum susu

Relax nampak cik gebu dalam tu...

Stroller lama kita hantar rumah babysitter ye. 
Senang nanti dia nak bawak Amira jenjalan sementara tunggu mama balik keje...


** Takde orang nak bagi carseat ke???

6 comments:

Alin Marlini said...

wahhh bestnyer dpt hadiah

Me said...

amboiiii... terus je rasmi....

Rasp said...

memang rezki amira lah tu....
elok lagi stroller tu...
memang nampak cam baru beli sangat2...

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah, rezeki amira..
senang berjalan nanti..

Kesuma Angsana said...

rezeki amira lah tu kan !

- dieyana - said...

wah, amira dpt stroller bleh g jln2..;-) (mintak hadiah car seat ..pandaI awk..kihkihhkk)