Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 16, 2013

AMIRA'S DAY OUT

Cerita basi 5-6 hari sudah
Terpaksa tunda sebab takde masa nak update blog
Sibuk melayan si kecik...lately ni makin manja mengada 

Ceh.. macam la jauh sangat nak berjalan yer... 
Ke rumah Opah Besah je...

 Jom ikut Mira...

Sampai2 rumah opah.. dahaga la pulak...
Kita minum dulu....
Topi pun buka sebab dah berpeluh2...


 Khusyuk dengan orang bersembang
Nak jadi kaki gossip gak ke Mira oi....




7 comments:

Yana Halim said...

alahai comelnya dak mira ni. Putih gebu....yg ni ikut muka syani ke?

SYANI said...

Kak Cho,
Ramai yang cakap ikut muka saya tapi ntah le.. muka budak ni kan berubah2...

Qhaifa Nur said...

seronoknya pergi rumah opah...
comelnya amira...cakkk

SSulieana said...

alolo pipi tembunnya...

(^_-)V said...

Cecomeinye amira :)

NurWanZ Abd Halim said...

Semangat satu malaysia le kan mira, kecik2 le nk tanam rasa cintakan malaysia hahahahaha dok pandang lambang bendera malaysia kat baju mama je tu kan????hihihihi

AdaM Hawa said...

alahai.. comelnya dia pakai topi tu.. geram tgk..