Monday, March 18, 2013

YING & YANG

Assalamualaikum....

Masih ada entry terkini ye uols... sebab aku idak beranak lagi
Kui..kui..kui..

Ini le posisi anak2 aku tidur pagi semalam
Dah macam Ying & Yang tapi versi terbalik sikit
Memula tu kalau ikutkan kaki si Yaya betul2 atas kepala si Adib
Tapi bila aku nak snap gambar, dia boleh alih pulak kaki dia tu

Adib pulak kalau tidur sekarang ni sure akan  pusing 360 darjah
Macam2 pesen tidur budak2 ni!

16 comments:

lieyalatif said...

Heheheh ingat ape yg ying n yang tu hahahah...tetibe tingat simbol tuh....

OneSimpleMother said...

nanti tambah sorang lagi cemana lah agaknya rupanya ye.. hehehe.. semoga syani selamat melahirkan seorang lagi zuriat umat muhammad..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kemain lagi dierang ni tido..penat sangat tu kot..

Rasp said...

hehehehehe...
sronok bila tengok anak2 tidur...

Nafira usof said...

lerrr... hahahahahahaha
lasaknye tido.. cam bergusti dah~

Nory Zoulkefle said...

kalau si adeeb kentut tu, melambung kakak nyer...heheheheh....

Qhaifa Nur said...

lenanya tido...
setuju macam-macam pesen ada.....

SYANI said...

Lieyalatif,
Ha.. cam simbol ying yang tu la kalau si Adib mengadap si Yaya kan..

SYANI said...

OneSimpleMother,
Tu la yang dalam perut ni tah cemana pulak la pesennya...

:: Mrs.Eady :: said...

tu diaaa!~

SYANI said...

Lizz,
Kalau tak penat pun cenggini gak gaya tidur diaorang tu.

SYANI said...

Rasp,
Bila tengok anak tidur rasa kesain pun ada..lucu pun ada..

SYANI said...

Nafira,
Kalau berjaga pun kejap gaduh, kejap baik..hehehe

SYANI said...

Nory,
Kalau dah tidur tu, kena tendang sesama sendiri pun dah tak sedar dah.

SYANI said...

Qhaifa,
Akak lagi banyak pesen kan??

Kesuma Angsana said...

hehehe leh tahan lasak tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...