Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, March 15, 2013

KEK ANNIVERSARY KONON...

Ha'ah... celebration la sangat...
Takde apa yang istimewa pun...cuma lebih kepada nak memenuhi nafsu makan aku je....hehehe
Nak dijadikan cerita, tetiba aku teringin sangat nak makan kek
Kebetulan anniversary semalam, so elok beno la kalau nak beli kek kan
Tak kisah la kek apa pun, janji sedap
Ingat nak singgah Secret Recipe tapi kek2 kat situ semua besar2 kan, so kensel la
Alih2 terjah King's Batang Kali dah le...

Puas belek punya belek kek yang ada.. akhirnya pilih kek hijo ni
Bukan kek span tau... tapi pandan layer [lama giler tak makan kek ni]

Aku beli pun yang setengah kilo punya je... bukannya ramai nak makan pun
Lebihnya aku je yang nak makan..hehehehe
Lepas ni kalau beranak pun, idak le kempunan sangat..
Bestnya ada macaroon sekali kat atas kek tu... baru la dapat merasa...

6 comments:

Chik Att said...

CA pun tengah ngidam kek juga ni ..

Nafira usof said...

oohhh.. sedapnye~

haslizalizz said...

cantik keknyer tu tambah2 ader macaroon...suka...

Qhaifa Nur said...

cantik dan sedap.......

Kesuma Angsana said...

lama x makan pandan layer kek.. asyik pulun baldu merah je hehehe

munna said...

aisey.... ada macaroon kat atas tu yg buat munna terliur

happy anniversary.... semoga berbahagia selamanya