Monday, March 11, 2013

KALAU DAH JODOH - UKE

Aku takde Astro nak layan citer ni ka Astro Oasis
Layan je la kat youtube



** Untung jadi orang mengandung sebab malaikat minta ampun 24jam untuk kita sepanjang kita mengandung...  Jom pakat mengandung ramai2 ye...

6 comments:

Qhaifa Nur said...

banyak pahala yang mereka dapat, alhamdulillah...

Rinna said...

Suka layan ceramah UKE.. Satu lagi dia suka nyanyi.. :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

selalu gak tengok ceramah ni tambah cafe kat office saya...selalu pasang video ustaz ni gak...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Mmg best dgr ceramah ustaz ni...kdg2 trkena batang hidung suami isteri :)

Kesuma Angsana said...

kdg2 layan juga ceramah ustaz ni

lieyalatif said...

lieya pun ade tgk ni bile kawan2 kat fb share ....mmg byk intipati yg boleh kite amik iktibar...

mak yong camne?..sihat tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...