Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, March 8, 2013

MINYAK HERBANIKA... DAH BELI DAH!

Dah lama fikir panjang.. nak beli online ke offline ke
Nak beli offline, semua tak dapat bagi harga yang murah 
[kalau diskaun pun takat RM3-RM5 je dari harga pasaran]
Nak2 pulak aku bukannya member... tak dapat le member's price kan
Last2 lepas usha2 & compare harga, akhirnya beli secara online je
Lebih murah dari offline walopun dah campur postage charges..hehehe

Gara2 last minute, memang selalu la miss best offer price
Tapi sebab nak jugak... pejam mata la even mahal sikit
Ape benda la yang dok citer ni ye??
Ha... aku nak citer pasal Minyak Herbanika NR tu la...

Kelmarin sudah sampai ke pangkuanku....
Siap beli botol besar tu... 
[banyak2 yang aku tanya katanya sekarang ni botol besar dah tak keluar lagi]
Kebetulan kat sorang ni ada lagi stok botol besar
Tapi aku dah tak ingat websitenya sebab aku just google pastu terus sms untuk order



Complete sudah perkakas untuk beranak
So... dah takyah fikir apa lagi yang nak beli

Bila bukak plastik tu, semerbak bau minyak urut kat rumah aku
Baru betul cam rumah urut orang dalam pantang..hehe


** Hujung minggu ni cuma hasben kena beli tilam baru sebagai persediaan dalam pantang


** Info tambahan :
Harga pasaran = RM105.00  
Harga beli online = RM90.00 [plus postage]
Penjimatan RM15 tu.... ok la kan

7 comments:

Unknown said...

errrmmm itu le persiapan2 memanaskan badan masa dlm pantang kan???mahal gak tu minyaknyer..

SYANI said...

NR punya produk memang mahal sikit.. Saje beli minyak ni satu family boleh pakai & tahan bertahun2..hahahaha

Izwa Kamaruddin said...

mcm best je nie..

Unknown said...

apa guna minyak nih masa dlm pantang?

SYANI said...

Nafira,
Minyak ni boleh jadi minyak urut, jadikan param & pilis masa berpantang, buh kat pad untuk cepat sembuhkan luka jahitan, dan lain2 kegunaan luaran la.

SYANI said...

Mrs Eady,
Minyak ni memang best seller dari zaman mak2 saya lagi..

Aini said...

Oh sy pun tgh tgu set NR sampai ni... Msg berbeza harga Online ngan kedai... Kalau set desa hampir rm100