Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 11, 2012

PENEMAN SETIA

Biasalah awal2 mengandung ni, tekak selalunya serba tak kena
Nak termuntah la, tak selera la, mual la
Nasib baik kat opis ada stok... macam tau2 je..
Asam ni bukannya sebalang penuh tau
Memang tinggal banyak tu je... tapi aku idak le mengadap benda ni setiap masa & ketika
Bila tekak aku rasa mual je baru la kemam sebijik..hehehehe

11 comments:

Kesuma Angsana said...

he he he, yg x preggie pown suka kemam yg ini !

(^_-)V said...

sha suke asam kulit limau masa awal-awal pregnant ari tu..hehehe siap gunting kecik-kecik masuk dalam bekas kecik letak dalam handbag..

:: Mrs.Eady :: said...

amboiiii botol besar!

SYANI said...

KA,
Wanita & asam memang susah dipisahkan..hehehe

SYANI said...

Sha,
Along tak kisah.. asal ada je..

SYANI said...

Mrs Eady,
Botol je besar.. isi ciput je

|| NaFiRaa || said...

saya yang tak mengandung nih pon ade stok asam jugak kt opis.. time lalok mengantuk tuh.. kemam sebijik.. terus segar bijik mata.. keh keh keh..

Qhaifa Nur said...

lain orang lain caranya...
akak tak suka asam he..he..

Nurul Aznil said...

ngandung yg lepas jer me tak bleh makan asam. 3 biji beli smpi kesudah camtu jer...

tapi now, nampak asam ni, teringat limau kasturi kat rumah. blend buat air asam boi sedap ni!

♥ ROS ♥ said...

Haishhh sedap... Tp ros xpnah rasa asam2 ni..byk mkn mempelam jer... :)

**kak dah jarang comment kt blog ros, maaf tau klu ros ade tersalah kata kt blog akk.. Tkut kak terasa hati..hihihi

lienda said...

kita kawan yea,coz saya pun gitu juga...senantiasa jadi peneman setia kemana sahaja kecuali ketandas hi hi....