Thursday, September 27, 2012

GAMBAR DALAM DOMPET

Korang dalam wallet letak tak gambar kat bahagian yang transparent tu??
Korang letak gambar siapa?
Kat wallet aku ada 2 bahagian pulak yang transparent tu
Nak suh aku letak gambar banyak2 la tu..heheheh

Tapi dalam banyak2 gambar, gambar ni yang jadi pilihan
Gambar laki-bini wajib la kan.. tu yang buh gambo kawen tu
Kat bahagian satu lagi konon2 nak letak gambar anak2, tapi takde pulak gambar yang sesuai 
So buh la gambar hubby & mak aku
[Nak cari gambar paspot abah aku takde la pulak]

** Tengok gambar suami & ibu bapa kan dapat pahala....

13 comments:

fieda said...

bahagian transparent tu saya letak kad kawin..

Abil Fikri Ahmad said...

Sweettt jea dua2 gambar tu...

Aini said...

letak gambar kad nikah kami kat dalam dompet

SYANI said...

Fieda,
Muat ke??

SYANI said...

Abang Abil,
Sure abang abil letak gambar Kak Gee kan..

SYANI said...

Aini,
Akak takde kad kawin la..

fiza said...

So sweet. Saya tak letak apa² pon.

Qhaifa Nur said...

letak gambar anak2 saja...

|| NaFiRaa || said...

dalam purse saya ade gambar saya ngan hubby jer.. gambar masa zaman dulu2..hahahaha

Kesuma Angsana said...

he he terbaik betul ni

munna said...

munna ada gambar anak2 je dlm dompet

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

alamak..beg duit dah xde tempat nak letak gambar ler... dulu letak gambar anak2 je hehehe...

IxoR@ said...

dalam dompetku tak de gambar sesapa melainkan gambar ic & lesen memandu...

;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...