Friday, September 14, 2012

BABAK CINTA - OST BUKAN BIDADARI

Korang layan ke drama Bukan Bidadari kat TV3 tu?
Aku layan memula dulu je, pastu dah masuk babak psiko laki si Inas tu, terus aku malas nak layan citer tu
Benci arrr laki yang panas badan & psiko tah apa2  cam tu

Tapi lagu tema drama tu best la
Sejak dua menjak ni baru je menghayati lagu tu kat radio..
Best.. sore penyanyi tu pun sedap..

7 comments:

Kesuma Angsana said...

x sempat nak follow lah hehehe

gadisBunga™ said...

babak psiko laki dia cuma beberapa episod je..sekarang dah masuk bab lain. yang lagiii menarik!

|| NaFiRaa || said...

dulu layan gak.. pastu tengah2 citer dh tak layan.. skrg tgk balik.. hahaha

aTy _faRed~ said...

si shanaz laki tu selalu belakon jadi ganas n panas baran kan...huhu...aty layan gak ar 2-3 menjak ni..tapi tak follow sangat2 pon..:)

QasehnyaRania said...

awal2 layan juga..pastu tinggal dah =)

Lia3003 said...

saya sejak ada anak, nak layan cerita pun x sempat

- dieyana - said...

ha, dieyana pun awl2 citer hr tu je lyn, skang bab laki inas, tk layan juga...dieyana pun suka lagu tema tu, siapa nyanyi ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...