Thursday, April 21, 2016

TAK LAMA LAGI...

Pokok mangga kat rumah dah semakin meriah dengan bunga2
Makanya tak lama lagi berbuah la kan

Meriah kan??

Pastu masa nak start kereta sebelum pergi kerja
Ternampak pulak beberapa biji buah mangga kat pokok yang di luar pagar

Nampak tak?



Ambik dari angle lain pulak..

Alhamdulilah, tak lama lagi boleh la mencicah & menjeruk mangga 
Nak2 masa bulan puasa nanti
puas buat jus mangga untuk berbuka... sedapnya....


3 comments:

Mommy Cici said...

wah seronoknya. dulu masa dok umah setinggan ada tanam banyak pokok. mangga/betik/belimbing etc. bila dh start berputik bunga tu, mmg dok menunggu je bila nak brbuah dan masak. hari hari dok tanya maka. hehehe.skrg dah dok flat mmg tak merasa dah semua tu

Siqah Hussin said...

mangga memangggg sedappppp!

Qhaifa Nur said...

Lps ni puas mkn mangga syani...cicah kicap + gula sedapnyaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...