Thursday, April 28, 2016

BRUNCH

Bizi beno hari ni...
Macam2 benda nak buat..hehehe
Bukan le sampai tak sempat makan
tapi malas nak gi pantry banyak2 kali
sibuk nak melebokan bontot je
so kita brunch je la..
lagipun opismet kita MC la pulak
takde geng makan..hehehehe

bon appetit uols...

Suka nasi kerabu pakcik kat Selayang ni
Sapa dok Selayang boleh la try beli kat pakcik ni
Lokasi pakcik ni betul2 seberang jalan kat kubur
Kat jalan besar Jalan Sungai tua tu
[Pakcik tu guna kanopi merah]



2 comments:

Mommy Cici said...

tak berapa minat nasi kerabu sbb ada sayur T-T tapi telur masin tu menggoda

Qhaifa Nur said...

Selalu beli kat pasar malam je..
Tgk nasi kerabu teringat kat mak..fev dia tuhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...