Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 27, 2016

MUSIM ROLLER BLADE

Dah habis musim basikal fixie
sekarang dah masuk musim roller blade pulak
Mana2 pegi ada je bebudak main roller blade
[anak2 aku panggil RB je]

Sama la anak2 aku... sikit2 nak main RB
Memula dulu agak mahal la RB tu
sekarang dah merata2 orang jual
standard harga pun RM80-RM100 sepasang

Hasben aku pun tah cemana boleh pula belikan RB untuk anak2
sepasang sorang... habih hati la anak2 aku tu

Satu untuk Aleeya,  satu untuk Adib
Amira & Jasmin tak reti main lagi so tak le beli untuk diaorang

Tak puas main siang, sambung pulak waktu malam
Nasib la lama rumah aku ada laman yang bersimen 


Amira & Jasmin teruja jugak tengok abang & kakak main
sebabnya kat roda tu kan keluar lampu2
berkejar2 deme main dengan abang kakak





3 comments:

Mommy Cici said...

wah sonoknya. dulu masa kecik nak sangat tapi nak yang roda 4 tu plus kaler pink. hahaha sudahnya sampai besau panjang tak dapat. kat Sogo nampak jugak RB ni, brand Ferrari rasanya untuk toddlers. comel je. tapi malas nak tanya harga. bukan nak beli pun. tau dah mahal. ehehhe

Kesuma Angsana said...

Assalam.. budak2 memang seronoklah kan, yg penting kena pantau juga

zulaikha ali said...

Eh betulla. Kat sini pun bebudak semua layan rollerblade. Sian anak kecikku nak main bola takde orang layan,huhu