Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 1, 2013

RAMADHAN YANG HILANG

Korang folo tak citer ni?
Aku folo masa awal2 je [2-3 episod je kot]
Pastu ada terskip2  sebab aku dah terlelap awal
Yang selalu folo citer ni si Yaya la
so apa2 aku refer ngan Yaya la...hehehehe

Malam tadi punya episod aku tengok dari awal sampai habis
[Aku ni kalau citer tu dah nak sampai ending baru la beria2 nak tengok]
Episod malam tadi.. fuh... memang jahat la si Delisha tu
Tunang "kakak" dia pun dia nak rampas.. siap tidur sekali tu
Geram aku tengok perangai si Delisha yang tak sedar diri tu...

 





Minggu depan habis la kot drama ni..


5 comments:

deelira@deeliraz said...

uih..mmg geram sgt2 la.. huhu

Qhaifa Nur said...

baik ada makna kan...
mlm tadi tak tengok pula...

:: Mrs.Eady :: said...

Tak tgk..

syariza09 said...

tgk gak, tp ada2 masa tu terskip jg..mlm td x tgk la pula

bunga_rose said...

tengok!!! tak penah miss hahaahah...

tak sabar nk tgu minggu depan!!!