Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 26, 2013

MY LITTLE BAMBAM

Lepas2 raya ni tak rajin pulak nak buat entry baru
Tapi sebab dah ramai yang tanya dah lama tak tengok si Amira
Rindu ek korang kat Amira ni
[banyak pulak peminat dak kecik ni]

Nak hambik untuk melepaskan rindu korang
Ni gambo dak tecik ni tengah tido...
[cubaan pertama buat animated pic..berjaya!!! Yey! hehehehe]

Alhamdulillah... Amira dah 5 bulan
Kejap je masa berjalan... cam baru lagi aku beranak rasanya...


Amira ni dalam gambo je nampak bambam
Hakikatnya orangnya kecik molek je...

11 comments:

Sidratul Muntaha said...

uish uish
geram nau nengok pipi dia
bam bamnya

lady scooter said...

wahh... gebuuuuuuuu sgt pipinya!!! hu3

lieyalatif said...

sedapnye tgk baby tdo...sejuk tgk .....rase nak gomol2 pipi tuh...

Qhaifa Nur said...

budak kalau tidur mengiring...lena
kejap dah 5 bulan...

Aini said...

bambam yang gebu..Geramnye tgok.. cam snow white.. =)

SYANI said...

Sidratul Muntaha,
Pipinya tu memang kegeraman ramai orang.. Asyik kena gomol je..

SYANI said...

Lady scooter,
Pipi mahal tu...

SYANI said...

Lieyalatif,
Sorang lagi nak gomol Amira..

SYANI said...

Qhaifa Nur,
Dia memang suka tido mengiring semenjak dua menjak ni..

SYANI said...

Aini,
First time orang panggil dia snow white

Nafira usof said...

amboiii pipi~
geram sungguh tengok haih~
nak geget2 jer rasa.