Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 29, 2013

NYAMUK TAK BERDOSA

Semenjak dua menjak ni memang banyak nyamuk kat rumah
Pasang ubat nyamuk pun cam tak lut je nyamuk2 ni semua
Jenis susah nak mati kot...

Tapi mangsa serangan nyamuk adalah cik gebu
Kan dah kena kiss dengan nyamuk... 
Ni kat belah kiri

Ni kat belah kanan pulak...

Dah le cik gebu kulit cerah, memang cepat la nampak merah2 tu
Sian cik gebu..

7 comments:

Sura Mohd said...

nyamuk x mengenal mangsa..tp akak memang geramm jer bila dia gigit anak2..tu yg slalu ridsect cepat abis....*kesiannya ngan Cik gebu ni..dah la awk tu putih..*

munna said...

alahai siannya...cik gebu tu.... habis pipi kena gigit nyamuk ye....

(^_-)V said...

tu la..geram je semalam amik alisya dari taska bertompok muka kene gigit nyamuk..6 gigitan tu..huhu terus buat report kat taska..

Qhaifa Nur said...

dah bertanda sebab kena gigit...
geram juga dengan nyamuk Syani..
habis gatal-gatal badan dibuatnya...

Nafira usof said...

sama lah.. kadang2 kat rumah saya pon banyak nyamuk. sebelom tido mesti saya spray ubat nyamuk dlm bilik pastu tutup pintu.. sejap naik balik mesti ade nyamuk pengsan atas lantai.. masa tu terus penyek bagi mati. geram betol.

AdaM Hawa said...

Tgh musim byk nyamuk.. spray pun x mati nyamuk tu..

Kesuma Angsana said...

alala siannyer dier !