Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 2, 2013

WHATSAPP DARI PC SAHAJA

Adalah dimaklumkan aku adalah tiada akan smartphone
Aku cuma ada biasa je
TAPI
Aku taknak juga ketinggalan teknologi
[tak nak mengkalah lagi tu]

Orang dah Whatsapp la, Kakao Talk la, LINE la
Takleh jadi ni
So, solutionnya smatphone tiada, PC pun jadi le...

Gigih aku instal bagai tau....
Cara2 nak instal kat PC korang google sendiri la ye
[aku malas nak cari link tu dah]
Tapi yang pasti kena instal dulu application BlueStacks kat PC korang tu

Nampak??? Semua aku install... instagram je takde heheheh

Nak2 pulak sekarang group ex-schoolmate aku dah buat group kat Whatsapp..
Mana aci ketinggalan kan....
Group kitaorang ni dari fb now beraktifan di Whatsapp pulak

Tengah layan sesi menjoyah dengan kengkawan..hehehe
[Dengan hasben aku pun dah main LINE ngan Kakao Talk...--> jimat duit sms]

Cuma satu yang tak bestnya ialah, 
tak boleh la nak online doplohpat jam
hanya boleh online kat opis je
[sebab aku instal ni kat PC opis...]
Yang lain semua ok jer...

4 comments:

Anonymous said...

amboi hebat tu !

Eliss said...

wah boleh la kencang berwassup lepas ni yer. boleh cuba ni.

ibuayu said...

Baru akak tahu boleh berwasap kat pc hehe

Rosmawani♥ said...

Xpe, janji memudahkan org nak msg..kekekek