Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 16, 2015

TV BARU

Setelah 2 bulan lebih  tv rosak
akhirnya semalam hasben ajak beli TV baru [hoyeh!!!]

Alhamdulillah rezeki dari Allah so guna la untuk beli tv baru
Malas nak beli mahal2 
sebab memang bajet 2-3 tahun mesti kena beli lain [hahahahaha]
Lagipun bajet ciput je... beli je la yang ala kadar
Jenama biasa2 je... asal boleh tengok tv sudah la...

TV baru ni kecik sikit dari tv lama
Nak beli kecik lagi cam tak cantik lak nak gantung kat kabinet tu
[terasa cam cacat pulak]
Last2 kena beli dalam saiz yang lebih kurang dengan TV lama


Sesudah  & sebelum

Sekarang TV sementara kat tepi tu dah boleh letak balik kat tempat asal
Kat bedroom atas
Baru la tak bosan time gosok baju
Kalau tak sunyi sepi je kat atas tu...hehehehe


** Harap2 bertahan la tv ni sampai at least 2 tahun...huhuhuhu

1 comment:

Nafira usof said...

oohhh.. ingatkan x de tv ganti sepanjang 2 bulan.
kalo xde memang kagum habes. hahahaha
Zura mmg x boleh kalo x de tv. tak tengok x pe, asalkan dgr suara. hahahahaha