Thursday, December 17, 2015

RAGAM ANAK2 DI RUMAH OPAH

Balik rumah opah takde la apa sangat aktiviti luar boleh buat
Opah duduk rumah teres kan... mana ada kawasan nak main2
Terhad aktiviti dalam rumah je la

Kalau dalam rumah, selfi dengan anak2 je la..hahahaha[itu keje aku]
Adib dengan Aleeya dok main binaan2 guna Polydron 
Jasmin dengan Amira dok memunggah la rumah opah depa


Ni dok selfi dengan Amira
Tapi gambar mama Amira kena crop la sebab tak tutup aurat...hehehehe
Tepek gambar Mira je udah le


Perang sungguh rambut si Mira ni
Walhal rambut aku ngan hasben kaler hitam je


Budak ni sakan bermain sampai taknak tido
Tau2 tengah tengok tv dia boleh tido duduk camtu
Mengantuk sangat le tu..


Budak Jasmin ni pun, kalau sekutu dia dah takde
Pandai pulak bawa diri... siap hisap jari
Dia pun dah nak layu la tu..
Sumbat dalam buai, terus lena..hahahaha

Boleh la mama diaorang pun rehat layan Gegar Vaganza dengan tenang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...