Friday, December 18, 2015

MELAWAT BABY LUBNA

Lepas melawat adik baru
petang tu pulak kawan aku ajak pegi melawat member yang baru lepas bersalin
Baru tu tak le baru sangat
Tapi udah habis le pantangnya

Memang pakat dengan beberapa orang member lagi
So sementara mencukupkan korum
Kami lepak kat KFC Gunung Rapat

Aku bawa Aleeya, Adib & Jasmin je
Amira tido kat rumah
Adik aku la tolong jaga...hahaha



Tengah2 lepak tu baru perasan ada cikgu kitaorang pun makan kat situ
Ya-Allah dah dekat 20 tahun tak jumpa
Cikgu masih maintain kurus, kecil, comel cam dulu
Cikgu Noriah ni cikgu maths aku dulu

Lepas makan2 ringan kat KFC tu kitaorang pun gerak le ke rumah member aku yang tak jauh dari situ
Ni la kawan kitaorang dengan babynya nama LUBNA
Comel aje si Lubna ni
Ni yang buat teringin nak baby gak..hehehehe 


Lepak2 kat rumah member aku ni lama la jugak
Dalam 2 jam lebih...
Ate dah bersembang kan... tak sedar masa dok berjalan 


Ni kawan aku bila bersembang... sakan ko
Ralit kitaorang mendengarnya
Siap dengan loghat Kuala dia yang pekat tu...
Aduhai Sabariah...Sabariah



Macam tengah mesyuarat
Walhal sembang tak sudah2...hahaha
Nasib la hasben member aku ni tak balik keje lagi
Kalau idak harus dia halau kitaorang balik gamaknya
Masa ni anak2 ada yang main kat luar
Boring le tu mak2 depa sakan nyembang kan..

Seronok bila dah jumpa kawan2 kan
Nanti aku balik Ipoh kita gather lagi ek...


2 comments:

Nafira usof said...

kannn... memang sonok jumpa kawan2 nih. ade saja bende nak di sembangkan nye. lepas satu, satu topik yang keluar. sedor2 dah 2 jam sembang. hahahaha

Psstt.. naik CH kot bentong dari shah alam dalam 5 jam gak. mungkin sebab hujan + jem kat KL. amik masa kat situ. kalo perjalanan lancar, rasanye 4 jam dh boleh sampai dah.

Bunda_nora said...

AsSalam, orang pompan, kalu dah nyembang ...ralit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...