Wednesday, December 23, 2015

SELPI SELPOT DENGAN OFFICEMATE

Dah lama tak berselfie dengan opismate2 aku ni
Semalam lepas je sarapan saja la tangkap gambo 
buat kenang-kenangan gittew!

Patutnya pakat nak pakai tudung sama
Sekali aku pulak yang tersilap hari
Terpakai tudung lain lak..
Tak kisah le tu... janji ada gak tudung kannnn

Kamilah bunga2 di kalangan kumbang2
Cewah...
Tapi semua bunga udah berpunya ye..


Account Department
Kami berdua jer yang ada...


Ekceli staf pompuan bukan le kami bertiga je
Orang perempuan kat opis ni ada la 6 orang termasuk bos
Opis kami kecik je.. takyah ramai2..


** Diam tak diam dah dekat 5 tahun aku bersama dengan diaorang ni..







3 comments:

Aqilah Azmi said...

SEMUA CECANTIK HUHUHU PIWIT!!

Miss Mirror a.k.a Sam said...

lawo tudung..

Nafira usof said...

sonok ade geng kat opis. Zura ade geng cina jer lah.
nak makan mmg susah sbb x de geng makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...