Tuesday, December 29, 2015

MANDI BERJEMAAH

Cuti Krismas bebaru ni memang panas sungguh kan
Nak angkat kain pun rasa nak pitam
Kena tunggu hari redup sikit baru boleh keluar rumah

Nak2 pulak nak main air
Nak mandi kolam, kolam dah bocor & koyak
memang tak boleh tampal langsung
last2 aku ikat masuk plastik hitam, pastu terus letak kat tong sampah 

Kolam takde, besen pun jadi la
Tapi muat untuk sikenit 2 orang tu je
Kakak Aleeya nak join sekali tak dapat la.. 
Sian kakak..
Nanti2 la mama beli kolam ye..

Tumpang mandi kat rumah opah je
Sebab rumah opah ada besen..


Kakak takleh join
Kakak le layan adik2 mandi..



Budak ni konon2 gosok gigi sangat
Walhal dok makan ubat gigi je



Masuk kolam je dah buat muka noti dia
Kejap2 masuk besen dia, pastu masuk besen adik
Sabo je la...



5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Bestnya mandi lam besen opah yer..hehe

eima said...

amboi comey betui dok dalm besen .... hahaha

aryan azra said...

bestnya main air dalam besen

Zie Madini said...

Hahhah... Comel je dorg semua tu

Nafira usof said...

pon boleh.. asalkan dpt berendam. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...