Monday, December 21, 2015

LUPAKAN DIET!

Tajuk poyo, macam la aku berdiet sangat pun
Malas la nak diet2 sangat
Diet gitu2 je... [konon...]

Kalau balik rumah mak, jangan harap la nak diet
Makanan semua sedap2 mak masak
Kalau aku masak rasa cam makan kat rumah sendiri jer...
Kalau mak masak, ikan goreng pun sedap... ye dak??

Hari2 menu kat rumah mak aku walopun simple tapi aku nak mengulang makan
Sebabnya itu je waktu aku yang ada nak makan masakan mak
Pasni tah bila2 lagi kan.. ntah sempat, ntah tak
Pastu kan even tak berapa nak lapo pun, kalau tengok lauk terus jadi lapo
Hahahahaha.. memang perkataan diet tu tak wujud la dalam dictionary jadinya..
Satu lagi sebab mak aku dah masak banyak kan
Sapa ke lagi yang nak tolong perabihkan lauk2 dia tu
Aku ngan anak2 le... membazir kalau tak habis kan...hahahaha [alasannnnn]

9 hari aku kat Ipoh
9 hari makan dengan penuh selera
Mak aku masak biasa2 je... yang spesel cuma laksa ngan nasi ayam je
Itu pun, ulang la makan selagi ada...
Laksa tu sampai 2-3 hari dok bantai makan lagi...
Ate, seperiuk besar mak aku buat kuahnya...overload hirup kuah laksa..ekekeke
[nasib aku tak cari straw je nak hirup kuah...]


Makan macam hantu raya
Ko jangan nak komplen badan ko gemuk ye Syani!
Ok bai!

1 comment:

Aqilah Azmi said...

aaaaaaaaa qila pun takleh diet hahahah fail

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...