Thursday, December 17, 2015

MELAWAT ADIK BARU

Kof..kof...
Dalam usia 36 tahun ni aku masih beradik kecil tau
Rezeki...rezeki...hahahahaha

Minggu lepas sempat la gi melawat adik baru
Mak aku la yang ajak pegi
So dari terperuk je kat rumah, aku folo je la
Aku pun teringin gak nak pegi rumah "mak" satu lagi tu..

Mak tiri aku baru bersalin hujung bulan 11 haritu
Kiranya masa kami lawat tu dia masih dalam pantang
dalam 10 hari kot..

Ni la adik baru saya
Adik yang ke-7
Muhammad Faris Naufal namanya kalau tak silap


Yang ni abang pada si Faris
Muhammad Firas Naufal namanya
Ada serupa tak muka kami?? [walopun mak lain2]..hehehehe


Jasmin memang buat cam rumah sendiri
Rumah ni penuh dengan mainan, suka la dia main
Rumah ni pulak lapang gile sebab tak banyak perabut
Memang luas untuk budak2 berkejaran...


Sekejap je kami singgah sini
sebab lepas tu aku nak outing dengan member
gi melawat baby member sorang lagi..
[Next entry pulak la ye...]



4 comments:

Sanisah eeiyss said...

alahai~wajah yang mendamaikan (^___^)v

Nafira usof said...

Kemain bambam babynye yer. geram pulak.
Tahniah atas kehadiran adik baru.

Qaseh Suhaida said...

Tahniah dapat adik baru....
Org baru dpt mengeratkan silaturahim...

Etuza Etuza said...

comel kan..saya ddo9ne follow blog ini ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...