Tuesday, June 16, 2015

TERUJA LAYAN BELON TERBANG

Sekarang petang2 kat padang sebelah rumah aku ni
ada orang jual air sabun untuk budak2 main belon
Ala.... macam yang selalu ada kat padang2 tu

Makanya ramai la orang yang main belon kat padang tu
Nak2 pulak petang tu angin tiup kuat jugak
Macam duduk tepi laut
Maka berterbangan la belon2 sampai ke kawasan rumah aku

Ni la padang yang setentang dengan rumah aku




Sambil2 tu aku suap Jasmin makan


Ni baru lepas makan...
[tu yang basah2 baju dia]



2 beradik eksaited tengok belon2 yang berterbangan



Ni dia mencari belon yang baru pecah kat belakang stroller tu






Amira pulak sambil2 tu dia main bola
Kakak Aleeya pulak main basikal
Peace tak tinggal si Amira ni...

Dengar ni kalau nak tau Amira eksaited ke idak
Jangan pasang volume kuat sangat tau
pekak telinga korang nanti dek pitching dia yang tinggi tu...hehehehe
[sila klik button merah tu ye]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...