Wednesday, June 24, 2015

INGATKAN CALAR RUPANYA RETAK

Ganas..ganas..ganas.
Tak tahu sapa punya kerja...
Aku @ Amira

Sebabnya ada sekali tu aku tengah pegang tab
tetiba tah cemana tab aku terlucut dari tangan
jatuh tersembam atas jalan tar
Nasib la ada skrin protector
So ada la calar sikit2

Pastu ada satu hari tu si Amira pegang tab aku
Pastu dia mengamuk apatah
terus dia baling tab aku atas lantai
Elok terperosok bawah kabinet tv...huhuhuhu

Satu hari aku try la cuci skrin tab aku
konon2 nak hilangkan calar2
tapi bila tonyoh2 tak hilang2 pun calar tu..
Aku pun agak skrin protector aku la yang dah calar
so takpe la kan.. tuko skrin protector lain la nanti cadangnya

Nak dijadikan cerita, masa aku tengah guna tab aku perasan cam lain macam je calar2 kat skrin aku tu. Kalau calar dia mesti cam selapis je kan.. Ini aku nampak dah ala2 3D kat garis2 calar tu.
Tak puas hati, aku kopek sikit skrin protector tu
Makanya terserlah la yang sebenarnya
SAH! Bukan calar tapi skrin tab aku RETAK!!!

Nampak cam calar je kan..



Lepas kopek sikit skrin protector , pastu pasang balik
udah jadi gelembung2..
tak reti aku nak betulkan... lantak le kat situ


Setakat ni tab masih "hidup" dengan baik
Sayang ooo sebab ini la smart gajet aku yang pertama
[sebelum beli sendiri bantai tab anak punya je..hahahaha]

Harap2 panjang la umur dia ni walopun dah cacat
Stay with me baby...


3 comments:

Diana Din said...

ada anak gite le..abih retak seribu..
*hati ibu terluka depa tak tahu..huhu

idzwa kamaruddin said...

ipad ku pun mcm nie..

eima said...

tu risau sgt klu jatuh atas jln tar kompom pecah gitu ....
klu lantai ok lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...