Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 9, 2015

PENUNGGU RUMAH

Aku bercuti siap angkut anak2
Ye la kan.... nak pegi meriuhkan rumah mak aku pulak
Lagipun anak2 dok kata bosan cuti sekolah takde gi mana2
Seminggu la aku berkampung kat Ipoh

Suami aku lak takleh cuti lelama cam aku
Dia paling banyak boleh cuti 2 hari direct je
So hasben aku la kena tunggu rumah sepanjang ketiadaan kami anak beranak..hehehehe

Tapi bila hasben aku gi keje, ada penunggu lain yang  tunggu rumah
Kesian pulak kat dia kena tinggal sengsorang
Penunggu rumah yang comel

Masa hasben aku balik Ipoh untuk ambik kitaorang
pun dia kena tinggal kat rumah
Tapi suruh la jiran tengok2kan makan minum si Mici ni
Rindu juga kat Mici ni walaupun aku idak le bonding sangat dengan dia
Tapi ye la.. dah jadi ahli keluarga kan...



2 comments:

idzwa kamaruddin said...

ala comel nyer penungguuuuuu :)

eima said...

comey ...nanti dah besar boleh makan die ... sedap org kate daging arnab ni ..hehehhe