Friday, May 15, 2015

NI YANG MALAS PAKAI TUDUNG BAWAL NI

Aku tak tahu le ini masalah aku sorang ke
Atau korang pun ada masalah cam aku

Masalah bila pakai tudung bawal ni,
benang tudung asyik tersangkut kat pin/brooch je
Sakit hati tengok tudung dah tertarik2 benang
Pastu udah berlubang2
Hodoh beno rupanya

Camne nak overcome masalah ni ek????

9 comments:

Nafira usof said...

kalo saya masalah camtuh dr kerongsangnye. bukan tudungnye.
selalunye jarum kerongsang tumpul or berkarat. hehehehe

Diana Din said...

habiss rosak tudung..kena beli pin baru dik..baru elok..

Linda said...

hehe...tulah kesian tudung tu, kena tukar pin baru lah nampaknya

piejah said...

akak, punca daripada pin tudung yang tak tajam akak.. sayang kannnn..

Suhana Mohd.Diah said...

Masalah tudung yang agak nipis & brooch...beli jela tudung & brooch baru!hihi

Jemput singgah ke blog saya:
http://blogmummyrifqiy.blogspot.com

eima said...

tukar kerongsang baru atau beli tudung baru je la ,..... tp klu bawal tak berjenama ni murah2 je kan ...ai suka tak berjenama Rm5 tu la fav

SYANI said...

Thank you semua sebab bagi pandangan.
1. Pin tak tajam --> ye lah agaknya.. dalam banyak2 brooch ada yang tak berapa tajam..

2. Tudung nipis --> pun ye jugak sebab memang beli cap pasar malam je..

** Yey.. boleh beli tudung baru...wakakaka

Aini said...

bukan bawal je... Sifon pun sama... lg2 kalau tudung faveret yg selalu pakai..heeheee..

♥ ROS ♥ said...

Sekarng rasa ade tgk kt fb pin magnet.. xrosak tdung katanya.. hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...