Tuesday, May 26, 2015

JALINAN TANPA GETAH

Rimas aku tengok rambut si Amira ni 
dok menggerbang la sokmo
Bukan aku takmo ikat
tapi asal berikat, dia sibuk nak bukak pulak
pastu humban la getah rambut ikut dan dia
takpun getah tu putus ditarik 

Dia pulak ada masa2 akan bagi orang main rambut dia
Kalau tengah kusyuk buat sesuatu benda boleh la nak kisahkan rambut dia tu
Sepantas kilat aku menatarias [cewah] rambut dia
Maka terhasillah jalinan express tanpa getah


Nasib la rambut dia ni kerinting
Kalau takde getah pun idak le cepat terlerai rambutnya


Pandangan depan
Ekceli dia tengah kusyuk nak keluarkan chopstik tu dari dalam plastik
tu yang dia tak kisah apa orang nak buat kat dia
Nak pandang kamera pun dia tak nak

4 comments:

Nieyl said...

Singgah petang...
alalala...comey nyer diaaa

uncle gedek said...

tolong buat rambot uncle! Macam sesuai je?

Aini said...

hehe.. comel..nampak mcm senang, tp bila nak buat kt rambut Intan tak menjadi2...

eima said...

aku tak reti nk jalin rambut cam ni .. kami org kedah panggil dendan lipan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...