Friday, May 15, 2015

JASMIN & WALKER

Balik Ipoh hari tu, adik aku bawa sekali walker anaknya
Anak dia dah biasa duduk dalam walker, memang laju je la bergeraknya
Rumah aku pulak, dari Aleeya sampai sekarang memang tak pernah wujud walker
Tah kenapa aku tak beli... sebab aku rasa cam tak penting kot
Lagipun berapa lama sangat dia nak duduk dalam tu kan
Bila dah pandai jalan memang takde la dah nak duduk dalam tu 

Sebab benda dah ada, saja la letak Jasmin dalam tu
Benda baru kan, memula ok la..

Rasa pelik kot memula duduk dalam tu...



Pastu menjakun la dengan segala mainan yang ada kat situ





Tak lama pastu......
Muka dah tercebik2





Bila dia nampak aku, terus menangis nak suruh dukung
Taknak duduk dalam walker dah
Dah tak biasa ye Min....



** La ni dah pandai menapak tapi kena berpaut2 la
Nak jalan le tu tak lama lagi...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...