Wednesday, May 20, 2015

BERTAMBAH AHLI KELUARGA

Alhamdulillah
Allah tambahkan sorang lagi ahli keluarga aku
Dah diamanahkan kepada kami kan
Oppppssss... aku tak mengandung okeh....
Tapi semalam hasben aku yang bawa balik

Ini le dia ahli keluarga baru kami
Comel tak??

Semalam balik keje aku ternampak satu sangkar kat tepi pintu dapur
Hasben aku la yang beli arnab tu
Dari hari tu dia nak sangat beli arnab
Aku ni idak le berkenan bela2 binatang ni
Sebab aku takut aku tak mampu nak bela elok2
dan aku malas nak mengisahkan berak kencing sakit demam binatang peliharaan ni

Tapi sebab hasben aku nak sangat
Aku redho je le....
As long as segala urusan hal ehwal arnab tu dia yang uruskan
Aku taknak campo... takat main2 tu boleh le...
 


Masih belum ada nama lagi
Putih gebu cam kapas je bulu arnab ni tau
Kalau panggil Qu Puteh ok tak???
[kang tak pasal Datin Vida saman aku...wakakakaka]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...