Friday, March 20, 2015

PAGI-PAGI DAH CARI BOLA

Minat sungguh si Amira dengan bola lately
Asal celik mata je tanya bola
Tak kira la bole kecik ke bola besar

Haritu Adib dapat bola kecik 
pastu si Amira main... punya la suka dia
Bola tu besar kecik je, muat2 genggaman tangan si Amira je
[besar sikit dari guli]
Tapi kena monitor gak takut dia masukkan dalam mulut
Amira punya berkenan bola ni sampai tidur pun tangan dok genggam bola tu

Pastu ada bola yang besar sikit
Bola ni selalu la dia main kat luar rumah
Main sepak2  
Dulu main dalam rumah tapi sejak dah buat main kat luar 
dah tak bagi bole tu bawa masuk dalam rumah
Dah kotor dengan tanah, siap melantun masuk longkang bagai
So bola ni letak kat luar je
Pagi2 sebelum pegi rumah babysitter, si Amira main la dulu bola ni kat luar rumah
Kalau tak Amira yang main, Adib ngan Aleeya la yang main


Ha, bangun tidur terus menonong ke luar
[kalau pintu dapur bukak la]
Muka tak basuh, rambut tak sikat, terus cari bola

Kalau suh posing, bukan main lagi menyenget badan tu



Sambil tu nak buat peace



Last sekali mesti buat Qu Puteh, Qu Puteh...hehehehehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...