Friday, March 13, 2015

KAKJI KEMBALI

Kalau korang pernah terbaca entry blog aku sebelum2 ni
Maybe korang tau pasal Kakji kan??
Sapa yang tak tau, Kakji tu ialah patung Aleeya pastu membawa ke Amira

Asalnya Kakji tu ada dua, satu kaler biru & satu lagi kaler hijau
Kakji biru tu dulu aku tinggalkan kat rumah babysitter Amira [ex]
Yang hijau tu tinggal la kat rumah
Tapi since ex-babysitter Amira tu dah pindah
& dia dah mintak izin nak ambil Kakji tu buat kenangan
Kakji hijau pulak aku simpan je dalam stor
Amira pun tak heran Kakji kat mana..hahahaha

Ahad lepas ex-babysitter upload kat fb gambar dia tengah basuh Kakji biru tu
Terus teringat Kakji Hijau.. Dan2 pi selongkar bakul dalam stor
Nak tengok Amira ingat lagi ke idak kat Kakji

Pertama kali bertentang mata
Selepas beberapa ketika
Habis hidung, rambut, cekak rambut & subang Kakji dia belek, dia tarik


Pastu baru nak peluk2
Sayang sangat la konon



Penyek Kakji dibuatnya...wakakakaka



Benda baru sayang lebih la 
Jasmin nak pegang Kakji pun dia tak kasi
TAPI ada la dalam 10 minit
Pastu.... ada aku kesah?????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...