Tuesday, March 24, 2015

BARU 2 TAHUN DAH PANDAI KAYUH BASIKAL

Ini budak sudah gedik mau naik basikal tau
Ada satu hari tu  selamba je si Amira naik basikal duduk kat carrier belakang tu
Sambil basikal dikayuh oleh Aleeya
Huh.. berderau juga darah tengok.. risau kalau dia jatuh @ kaki dia termasuk dalam roda basikal
Walopun slow je Aleeya kayuh basikal tu, tapi hati mak mana la yang tak cuak kan
Dah tu bukan basikal kecik tau, tapi basikal orang besar

Ni le basikalnya...
Basikal aku tu tau...


Hujung minggu lepas, tah apa angin si Adib
dia kasi pulak Amira naik basikal dia
Pastu siap tuntun basikal tu 
konon2 cam Amira kayuh basikal le
Mengekek2 si Amira ketawa
Suke le tu...

Sampai terpejam2 mata  bila bergambo..hehehehe

Sempat lagi buat ku puteh vs peace
Trademark tu weh!!



Abang dah boleh harap layan adik
Ok le tu...
Boleh mama korang layan fesbuk, IG, wasap segala dengan tenang dalam rumah

1 comment:

Qhaifa Nur said...

baiknya abang...
lepas ni abang ada geng...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...