Monday, March 2, 2015

HUJUNG MINGGU KAMI

Tak pegi mana2 pun wiken ni
Duduk2 rumah je
Hari pun panas je kat kuar tu
So duduk dalam rumah diam2 ye

2 little princess
Jasmin tu tak tido pun.. mata je terpejam masa tangkap gambo ni



Amira ni boleh tahan ganasnya
Kejap2 dia cubit pipi Jasmin
Kejap2 dia ketuk kepala Jasmin
Sian adik jadi mangsa buli

Ni pulak si Amira nak dukung Jasmin
Yang si adik nak lari kat aku
Udah si Amira paut tengkuk adik tak kasi pegi kat aku
Melalak la member...


Jenuh nak capture this moment
Muka Jasmin pasghah kena kiss dengan Amira

Nanti diaorang dah besar mesti rindu masa2 ni kan...


1 comment:

Me said...

alolo k.cikk... nak tolong ibu jaga baby yee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...