Tuesday, October 21, 2014

TERJEBAK DENGAN SHAWL PULAK

Orang lain dah berkurun dok pakai shawl
Aku je yang baru memberanikan diri dengan shawl ni
Sebelum ni asyik berbawal dengan tudung ekspress je

Hari ni fes time pakai shawl ke opis
Koleksi shawl aku ni idak banyak pun
Slow2 la kan...
Budak baru belajo le katakan

Untuk permulaan aku pakai shawl butterfly je
Itupun sebab member aku kata senang nak pakai
Wide shawl aku tak reti lagi
Nengok tutorial kat youtube pun tak paham2 lagi
Apa ke bengap beno bab2 shawl ni..

Gara2 nak bershawl ni aku bangun awal tau
Ye la kan.. nak belit2 shawl ni bukannya senang
[untuk amatur cam aku ni]
Ada je tak kena... senget la.. senteng la.. tak bentuk la
Haish!!!
So ini lah hasilnya....

Percubaan pertama
Amacam?? Ok tak??

Belanja lagi sekeping gambo pakai shawl
Very the jakuns kan???

** Suka la pakai shawl ni... nampak selim muka aku wakakakaka!

6 comments:

Aini said...

ye nampak slim plus nampak muda remaja lagi kak! heeee.. tak tipu =)

Rizziela said...

OK..CANTIK Tu

Lynda Che Lah said...

ok..cantik kak..

Miz Eija said...

nampak cantik.. kemas je..

Linda said...

wahhh...cantikkk :)

Lynn Hamzah said...

memang comey...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...