Thursday, October 23, 2014

LETIH SAMPAI TERTIDUR

Kakcik tengah melasak sekarang
Kalau ada benda yang dia suka, asyik la tergedik2
Meloncat pun suka juga

Kalau seharian kat rumah, memang le tak duduk diam
Ada je benda dia nak punggah
Pehtu kalau Aleeya bukak tv tayang lagu2
lagi la suka gedik2 tengok orang menari
Bila suruh tidur, tak maunya dia tido

Bila dah petang baru la mata dia layu
So waktu malam, awal la dia tido
Kadang2 lepas bagi dia mandi & upah susu sebotol
Sambil2 dia tengok tv, tau2 Amira dah senyap
Dah tertido rupanya.. letih beno le tu
Dah terlelap depan tv
[tak payah dah beria enjut buai]

Sempat lagi Adib berselfie dengan Kakcik yang tido..


4 comments:

Lynn Hamzah said...

dah penat sangat la nie...kesian dia...

Nafira usof said...

Sama lah dgn delisha.. jarang dh dia tido siang.. nak main jer.. bila dh petang baru ingat nak tido.. terus mandikan.. bg susu.. lena~ hehehehe

uncle gedek said...

ha engkau! berpeloh2 sampai ke rambot!

haha

Hasliana Md Saad said...

sedapnya pipi tuh.. kunyah kunyahhhh nyum nyum.. hehehe

salam kenal.. kak kep Doha, Qatar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...