Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 17, 2014

MULA BEKERJA

Salam Jumaat uols...
Ni nak karang entry basi ni..
Ekceli dah start keje semalam tapi hari ni baru dapat buat karangan
Semalam bizi ya amat...
Tak sempat nak menjoyah di alam maya pun

Fes day keje memang kelam kabut sikit la
Nak adjust masa bagai
Terkejar2 juga nak hantar anak2
Bajet kuar rumah kul 7.30 pagi pastu hantar Amira dulu di rumah pengasuh
Pastu hantar Jasmin pulak kat pengasuh lain
Pastu nak hantar Adib & Aleeya ke sekolah agama pulak
Pastu baru dapat gerak gi tempat keje
Penat mokcik!!.. Pepagi dah lecak ketiak..huhuhu

Semangat baru masuk keje.... uwek!!

Mesti korang pelik kenapa Amira hantar kat orang lain
Jasmin pulak kat orang lain...
Alkisahnya pengasuh Amira ni nak pindah dalam sebulan dua ni
So daripada menyusahkan nanti baru sebulan dua bela Jasmin pehtu nak kena tukar pengasuh pulak
adalah baiknya hantar terus ke pengasuh baru
Sementara si Jasmin tak kenal orang lain lagi kan...
Nanti bila babysitter Amira dah pindah, Amira duduk ngan opah Besah
Itu le kisahnya....
[Kome paham ke karangan gred C minus aku ni???]

Bila sampai opis mula la teringat kat anak
Ye la kan.. dah berkepit 2 bulan 
Bila kena tinggal si kecik tu macam2 perasaan ada
Sian sama itu budak kecik....
Muka budak kena tinggal

Ok.. bila masuk opis ni boleh la aku menerjah blog2 kome yang dah lama aku tak singgah
Hoiiii berhibernasi sungguh aku 2 bulan ni
Nak buat entry blog pun curi2 masa..
Sabo je la...


3 comments:

Nafira usof said...

Adatlah orang ade anak kecik kan~
nak berblog memang x de masa. time anak berjaga.. kita sibuk nak melayan dia.. bila dia tido, kita pon tido kan.. ganti balik tido yg x cukup kekdahnye.. hahahaha

selamat bekerja semula.. sekejap jer kan cuti 2 bulan.. huhuhuhu

Hati Ema said...

berseri seri mulakan kerja.... habis dah cuti 2 bulan

mama maman aka yana said...

selamat kembali bekerjaya.. hihi