Friday, October 10, 2014

MARI MENCONTENG BERSAMA AMIRA

Dah dapat perangai baru dah Amira ni
Dah pandai nak melukis...hehehe
Memula habis dinding dia conteng dengan pensel
Ok la.. dimaafkan sebab pakai pensel kan...
Pehtu guna pen pulak.. ah sudah.. jenuh la..
Abis la dinding penuh dengan art attack diaorang ni...

Daripada dia conteng dinding, so aku kasi dia whiteboard untuk conteng
Marker pen takde so bagi je dia guna kaler magik
Ala2 marker la tu kan... gasak la,,, janji boleh lap kat papan putih tu

Tengah khusyuk melukis...

Melihat contengan sendiri...

Ada la 2-3 minit lukis atas papan putih tu
Pastu meleret2 ke atas mozek pulak
Dahle mozek kaler putih
Nasib le mozek tu jenis licin.. boleh la lap kesan contengan dengan kain buruk

Lepas conteng kat mozek
Conteng pulak ke tangan dan kaki dia..
Huk aloh budak ni....
Sudahnya mama ambik balik kaler magik dengan whiteboard tu
Padan muka...
Pastu suh dia pi golek2 atas tilam & tidur
Masa dia terlelap tu baru aku perasan
Contengan dia tu kat atas kepala dia pun ada..
Hai cik gebu... kreatif sungguh ye... satu badan nak conteng gamaknya..






3 comments:

Ann Ishak said...

lepas ni conteng dekat baju pulak ye amira :)

NM03 said...

seni namanya tu

Nafira usof said...

hahahahaahahha..
melukis sangat yer.
kalo anak besar2 nih, memang kena redo jer kalo kat dinding penuh dgn hasil seni dia.. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...