Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 30, 2014

KEMBAR LAIN TAHUN

Kelmarin kawan aku ada hadiahkan baju untuk anak2 aku
Buka2 parcel, terus nampak muka Elsa
Baju tema Frozen yang tengah letup2 sekarang kan

Terus pi sarung kat Amira & Jasmin
Testing je...
Baju yang sedang pakai pun aku tak buka
Sarung je terus.... zassss

Sedondon gitu
Ai like....


Beraksi dengan baju masing2
TQ Aunty Ida Maryati for the outfit
Ngam2 dengan budak berdua tu
Sayangnya saiz Aleeya ngan Mama takde pulak
Kalau tak boleh kami berdondon2 [over mak korang tau!]

Selalu aku suka tengok budak2 pakai baju matchy2 ni
Sekarang takyah nak tunggu kembar baru dapat pakai baju sama
Deme berdua ni pun dah cam kembar dah aku rasa
Kembar lain tahun namanya ni
Seronok gak anak rapat2 ni ye..

2 comments:

NM03 said...

holoh3x... dua pun homei!!

Lynn Hamzah said...

memang comey dua-dua nie...