Thursday, October 2, 2014

KLON ANAK

Takde keje sungguh waktu bercuti ni
Asyik ngadap baby, kain baju, kerja rumah
Selain tu ngadap tablet,ngadap henfon, ngadap laptop
[Apakah kerja lain dibuat oleh ibu2 yang bercuti maternity..]

Benda baru aku belajo cuti ni
ialah membuat anak klon anak
Sangat takde keje kan.....

Ini la hasilnya..
Mangsa pertama ialah Adib..
Kalau terer teka yang mana betul, yang mana klon???

Mangsa kedua ialah Aleeya 

Amacam?? Kira jadi tak klon aku ni??



Klon yang cenggini tentulah pakai apps kan
Donload je apps DMD CLONE kat Playstore


Senang dan seronok sangat apps ni...
Ralit dibuatnya..




Aku pakai kamera kat tablet so gambarnya kualiti kureng sikit
Kalau korang perasan kat gambar yang ke3 tu ada kecacatan sikit
Nampak tak???
[Mesti dan dan korang skroll naik atas balik kan??]



2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Syani..apa kabar?Lama kak atie tak singgah kat sini...cantik lak bila diklon tu yer..hihi.Akak tak pandai pon...

Nafira usof said...

hehehe.. kreatif sungguh application skrg kan~ mcm2 ade..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...