Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 10, 2014

KEMAHIRAN AMIRA

Budak2 tengah membesar
macam2 skill la depa nak buat kan

Ini pulak kemahiran Amira yang utama
Dia paling pakar bab ni la..
Jangan main2... belum umur 2 tahun dah expert kome oi...
dan kemahiran dia tu ialah
M.E.N.Y.E.P.A.H !!!!!!!!!!
Stress aku sebab letih mengemas...

Ni tengah asah skill masa wiken lepas

Konon2 aku nak kasi dia buat aktiviti la sikit
Kutip dan bubuh dalam balang ke
Susun warna ke...
Alih2.. dia tonggang semua sepit baju tu
Pastu di baling2 ke dinding...
Adeh....


Sambil2 baling sepit baju
Mulut moncong jangan lupa..
Trademark tu..

Lepas boring buat baling2
Balang isi penyepit baju tu dia buat tempat duduk pulak
Elok je dia duduk atas balang tu


Tengah khusyuk buat eksperimen apa tah
Dia tak sedar kena candid masa ni...

Tah cemana leh sedar mama tangkap gambar dia
SMILE!!!! YOU'RE ON CANDID CAMERA..
Hehehehe...


3 comments:

(^_-)V said...

Haha boleh geng dgn alisya, sampai daddy pun pening, kejap je dah sepah rumah..

Lynn Hamzah said...

hahahaha...sama la dengan anak anak lynn...bila dia buat sepah habis satu rumah tunggang terbalik...

mama ila said...

amboii kemain..duk atas balang yer...hahaha..steady jer =)